Apple кепілдік қызметімен адал қарым-қатынасымен танымал. Егер сізде компанияның кінәсінен құрылғыға қатысты мәселе туындаса – Apple оны тез арада шешеді. Бірақ сатып алушылар алдын-ала білуі керек нюанстар бар. Біз өз шолуымызда айтамыз.

Apple-дің шектеулі жылдық кепілдігі: жалпы ережелер

Ресми сайтта компания құрылғыны сатқан сәттен бастап 1 жыл ішінде ақаулардың болмауына кепілдік беретінін хабарлайды. Егер осы кезеңде өндірістік ақауларға немесе гаджеттің сапасына байланысты ақаулар туындаса, сіз сатушыға жүгінуге құқылысыз. Диагностикадан кейін сізге үш нұсқаның бірі ұсынылады:

  • сатушының есебінен және сапалы қосалқы бөлшектерді пайдалану арқылы жөндеу;
  • ұқсас қасиеттері бар жаңа аппаратқа ауыстыру;
  • құрылғыны сатушыға қайтару және сатып алушыға қаражат төлеу.

Маңызды: Apple кепілдігі тек брендтің түпнұсқа құрылғыларына ғана жарамды. Ол Apple құрылғыларымен сатылған болса да, басқа өндіруші жасаған техника мен БЖ қамтымайды. Мұндай өнімдер әдетте өз әзірлеушісінен кепілдікке ие.

Apple кепілдігі нені қамтымайды

Apple құрылғыларына кепілдік дұрыс пайдаланылмауға байланысты зақымдарды қамтымайды. Мысалы, егер пайдаланушы гаджетті кездейсоқ суға тигізсе, сындырса немесе деформацияласа. Сондай-ақ, егер аппарат бейресми қызмет көрсету орталығында жөнделген болса, қалған кепілдік мерзімі жойылады. Себебі Apple компаниясы гаджетті үшінші тұлғалардың рұқсатсыз ашуы үшін жауап бермейді.

Apple құрылғыларының кепілдігін тексеру: не істеу керек

Егер сіз қалған кепілдік мерзімін тексергіңіз келсе, сізге гаджеттің сериялық нөмірі қажет болады. Оны құрылғының қорабынан көруге немесе баптаулардан табуға болады. Содан кейін checkcoverage.apple.com сайтқа өтіп нөмірді арнайы пішінге енгізіңіз. Осыдан кейін сізде модель туралы ақпарат және кепілдік қай күнге дейін жарамды деректер көрсетіледі. Сондай-ақ, сізге қандай Apple сервистік қызметі қол жетімді екендігі туралы мәліметтер. Егер сіз құрылғыны қолдан сатып алсаңыз және оның түпнұсқалығын тексергіңіз келсе, дәл осындай әдіс қолайлы.

Apple зарядтау құрылғысына кепілдік бар ма

Apple аксессуарларының ресми кепілдігі гаджеттердің өзімен бірдей-1 жыл. Ол құрылғымен бірге сатылған кабельдер мен бейімдегіштерге, сондай-ақ жеке сатып алынғандарға қолданылады.

Кепілдік мәселелерін қалай болдырмауға болады

  • Құрылғыларды ресми ресселлерлерден сатып алыңыз. Бұл өнімнің сапасына және Apple-дің ресми кепілдігіне кепілдік береді.
  • “Сұр” сатушылардан аулақ болыңыз. Олардан гаджеттерді сатып алу қызмет көрсету мәселелеріне әкелуі мүмкін.
  • Пайдалану шарттарын сақтаңыз: Құрылғыны дұрыс пайдалану және күту көптеген мәселелерді болдырмауға және оның қызмет ету мерзімін ұзартуға көмектеседі.
    Қазақстандағы Apple
    авторизацияланған сервистік орталықтары

iSpace – бұл тек техника дүкендерінің желісі ғана емес. Біз Apple-дің Premium Partner мәртебесі бар ресми серіктесіміз және біздің құрылымға ресми қызмет көрсету орталығы кіреді. iSpace iPhone, iPad, Mac және басқа Apple гаджеттерін жөндейді, сонымен қатар бағдарламалық ақауларын жояды және құрылғыларды тазартады.

iSpace қызмет көрсету орталығының артықшылықтары:

  • Apple стандарттары бойынша кепілдік қызметі;
  • сертификатталған жабдықта кәсіби жөндеу;
  • жаңа және түпнұсқа Apple қосалқы бөлшектері;
  • корпорация регламенттері бойынша даярлықтан өткен тәжірибелі сервистік инженерлер.

iSpace-те өзіңіз үшін Apple қызметін ашыңыз! Сіз бізге көмек алу үшін мына мекен-жайларға жүгіне аласыз:

  • iSpace | ТЦ Esentai Mall Әл-Фараби даңғылы, 77/8
  • iSpace | ТРЦ Dostyk Plaza Самал-2 көшесі

СОНДАЙ-АҚ ОҚЫҢЫЗ

Неліктен Apple құрылғыларын ресми сатушылардан сатып алу қажет және неге барлығы SmartAlu жазылымы туралы айтады?

iSpace: iPhone-ды Trade-in арқылы сатып алған кезде 100 000 теңгеге дейін сыйға алыңыз

Сіз білмейтін керемет iOS 18 фишкалары

2025 жылы iPhone үшін ең қажетті топ-5 аксессуарлар

iPhone үшін дұрыс қап пен қорғаныс әйнегін қалай таңдауға болады?

Будьте в курсе всегда!

Подпишитесь на рассылку и узнавайте первым о новых акциях и спецпредложениях магазина!