Apple бірнеше жылдар бойы жұмыс істейтін құрылғыларды жасайды. Бірақ тіпті мінсіз техника да күтімді қажет етеді-үнемі тазалау, термиялық пастаны ауыстыру. Сондай-ақ, iPhone, MacBook және iPad кейде күтпеген жағдайларға тап болады. Сынған экран, батареяның тозуы, судың кездейсоқ түсуі–бұл жағдайларда сөзсіз жөндеу керек. Оны кәсіпқойларға тапсыру маңызды.

Қандай бұзылулар жиі кездеседі?

Ақаулардың себептерін екі санатқа бөлуге болады: зауыт жіберген жарамсыздық және адамдық фактор. Ispace сарапшыларының пікірінше, екінші типтегі бұзылулар әлдеқайда жиі кездеседі. Қызмет көрсету орталығына жүгінудің ең көп тараған себептері:

  • iPhone. Сынған дисплей немесе артқы қақпақ, батареяның тозуы, динамиктердегі ысқырықтар, Face ID дұрыс жұмыс істемеуі және сұйықтық төгілу.
  • iPad. Дисплейдегі сызаттар, корпустың деформациясы, зақымдалған зарядтау қосқышы, жүйенің істен шығуы.
  • MacBook. Су басқан пернетақта, зақымдалған трекпад, дисплей, салқындату жүйесінің ластануы, термиялық пастаның тозуы және жүйенің істен шығуы.
  • Apple Watch. Сынған экран, батареяның тозуы.
  • AirPods. Динамиктер мен торлардың ластануы, оң немесе сол құлаққаптың жоғалуы.

Әрбір Apple құрылғысы – бұл күрделі жүйе болып табылады. Сапасыз жөндеу мәселені нашарлатып, одан да көп шығындарға әкелуі мүмкін. Сондықтан тек Apple компаниясының ресми қызмет көрсету орталығына хабарласу маңызды.

Неліктен Apple техникасын ресми серіктестерден жөндеу керек?

Өйткені олардың жұмысын өндіруші компания – Apple өзі бақылайды. Бұл жөндеуден кейін құрылғыңыздың ең жақсы болуын қамтамасыз етеді.

  • Apple компаниясының ресми қызмет көрсету орталықтары түпнұсқа бөлшектерді пайдаланады: Face ID бергіші бар дисплей модулі, аккумулятор, камера модулі және басқалар. Олардың барлығы жаңа және Apple зауытындағы құрылғыларға орнатылғаннан еш айырмашылығы жоқ. Әрине, «жергілікті» қосалқы бөлшектермен құрылғы «донорлық» аналогтарға қарағанда жақсы жұмыс істейді.
    Айтпақшы, Apple жаңа түпнұсқа бөлшектерді тек серіктестеріне – авторизациялы қызмет көрсету орталықтарына жеткізеді. Қалғандары Қытайдың пайдаланылған немесе олардың компоненттерімен қанағаттануына тура келеді.
  • Заманауи жабдықтар және кәсіби жөндеу. Apple серіктестері брендтің қатаң ережелерімен жұмыс істейді. Мысалы, жұмысқа қол жеткізу үшін қызмет көрсету инженерлері компания сарапшыларынан оқытылуы керек. Олар бұл техниканың барлық нюанстарын біледі.
  • Кепілдікті сақтау. Құрылғының корпусын және өндірушінің пломбасын ашуға тек Apple компаниясының авторизациялы қызмет көрсету орталығы құқылы. Ол үшін өндірушінің диагностикалық жүйелеріне қажетті құралдар мен қол жетімділік бар. Егер құрылғы бейресми шеберханада ашылса, құрылғының қалған кепілдігі жойылуы мүмкін.
  • Жұмыстың қауіпсіздігі мен ашықтығы. Ресми серіктеске жүгіну арқылы сіз сенімді бола аласыз: құрылғыда сақталған жеке ақпаратыңыз бөтен біреудің қолына түспейді. Жөндеудің өзі Apple хаттамаларына сәйкес жүзеге асырылады. Кездейсоқ бұзылулар, сапасыз бөлшектер деген болмайды. Сізге қажет емес қызметтер жүктелмейді. Жұмысты аяқтағаннан кейін сіз түбіртек пен кепілдік аласыз.
    Сонымен қатар, ұрланған құрылғылардың бөлшектеріне қатысты Apple жаңалықтарын есептен шығаруға болмайды. Егер сізге осындай бөлшек орнатылса, Apple сіздің гаджетіңізді бұғаттан ашу мүмкіндігінсіз бұғаттап тастайды. Тәуекелге бармаңыз: сіз «өзге» жеткізушінің қосалқы бөлшектері қайдан шыққанына ешқашан сенімді бола алмайсыз.

Apple компаниясының авторизациялы қызмет көрсету орталығын қалай табуға болады?

Сертификатталған провайдерлердің тізімін Apple компаниясының ресми сайтынан таба аласыз. Сізге құрылғыны таңдау, онымен байланысты мәселені көрсету және қаланы енгізу қажет болады.

iSpace – Қазақстандағы Apple авторизациялы қызмет көрсету орталығы

Біз техника мен аксессуарларды сатумен қатар, құрылғыларға да қызмет көрсетеміз. Біз жүйенің ақауларын түзетеміз, гаджеттерді кір мен шаңнан тазартамыз, термиялық пастаны өзгертеміз және де әлбетте жөндейміз. Сонымен қатар, кепілдік бойынша (тегін) және онсыз (клиенттің есебінен жөндеу).

Біздің артықшылықтарымыз:

  • Жылдам диагностика. Біз мәселенің себебін 1 сағат ішінде табамыз. Осы уақыт ішінде сіз кофе іше аласыз.
  • Кәсіби жөндеу: біз өндірушінің ережелеріне сәйкес жұмыс істейміз.
  • Мәселені 1-3 күнде шешу. Егер қажетті бөлшек қолда болса, жөндеу 3 күннен аспайды.
  • Жаңа бөлшекке 90 күндік кепілдік. Нәтиже үшін жауапкершілікті өз мойнымызға алудан қорықпаймыз.

Барлық Apple құрылғыларын жөндеуге бола ма?

Мұның бәрі бұзылуға байланысты. Егер жөндеу мүмкін болмаса, ispace сервис инженері сізге бұл туралы шынайы ескертеді. Бірақ көп жағдайда экранды, батареяны, корпусты немесе динамиктерді сапаны жоғалтпай тез ауыстыруға болады. AirPods және Apple Watch – ерекшелік. Мәселе мынада, бұл гаджеттер бөлінбейді. Оларды тазартуға, iPhone-мен қосуға/ ажыратуға болады. Егер құлаққаптар немесе сағаттар зауыт жіберген жарамсыздаққа байланысты бұзылса, онда олар қызмет көрсету орталығы арқылы тапсырыс беру бойынша толығымен өзгертіледі.

Apple авторизациялы қызмет көрсету орталықтарының мекенжайлары

Өз техникаңызды кәсіпқойларға тапсырыңыз: егер Сізге Apple құрылғысымен көмек қажет болса, Ispace қызмет көрсету орталықтары Алматы қаласында орналасқан:

  • Әл-Фараби даңғылы 77/8, Esentai Mall СО
  • Самал-2 көш., Dostyk Plaza СОО

Сұрақтарыңыз бар ма? Оларды WhatsApp қолдау чатында қойыңыз.

СОНДАЙ-АҚ ОҚЫҢЫЗ

iSpace: iPhone-ды Trade-in арқылы сатып алған кезде 100 000 теңгеге дейін сыйға алыңыз

Apple техниканы қай жерден сатып алған дұрыс?

MacBook, iPhone және iPad аккумуляторының қызмет мерзімін қалай ұзартуға болады?

2025 жылы iPhone үшін ең қажетті топ-5 аксессуарлар

Сіз білмейтін керемет iOS 18 фишкалары

Будьте в курсе всегда!

Подпишитесь на рассылку и узнавайте первым о новых акциях и спецпредложениях магазина!